Terra Desolata - Pusta Zemlja

Image Hosted by ImageShack.us

Komentari On/Off

Opis bloga
Kada odvojim Nešto od Cjeline i onda to svedem na pisanu formu, na niz riječi i interpunkcijskih znakova, tada to Nešto postaje bezopasno za moje mentalno zdravlje.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



"Vrijeme sadašnje i vrijeme prošlo
Oba su možda prisutna u vremenu budućem,
A vrijeme buduće sadržano u vremenu prošlom.
Ako je čitavo vrijeme vječno prisutno
Čitavom vremenu nema iskupljenja..."

T.S.Eliot


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




"Conspirator:Do you still feel suicidal?
Alex: Well, put it this way, I feel very low in myself. I
can't see much in the future, and I feel that any second
something terrible is going to happen to me."
[slumps into spaghetti]
Image Hosted by ImageShack.us


alternativa blog naslovnici

"Cannibal's Hymn"

You have a heart and I have a key
Lie back and let me unlock you
Those heathens you hang with down by the sea
All they want to do is defrock you
I know a river, where we can dream
It will swell up, burst it's banks,
babe, and rock you
But if you're gonna dine with them cannibals
Sooner or later, darling, you're gonna get eaten
But I'm glad you've come around
here with your animals
And your heart that is bruised but unbeaten
And beating like a drum

I will sit like a bird on a fence
Sing you songs with a happy ending
Swoop down and tell you that it don't make sense
To attack the very thing you're defending
Didn't I just buy that dress for you?
That pink paper pinafore that you keep mending
Well, if you're gonna dine with the cannibals
Sooner or later, darling, you're gonna get eaten
But I'm glad you've come around
here with your animals
And your heart that is banging and beating
And banging like a gong

I can see that they've hurt you, dear
Here is some moonlight to cloak us
And I will never desert you here
Unpetaled among the crocus
Allow me, my love, to allay your fear
As I swim, in and out of focus
But if you're gonna dine with the cannibals
Sooner or later, darling, you're gonna get eaten
But I'm glad you've come around
here with your animals
And your heart that is bruised but bleating
And bleeding like a lamb
Banging like a gong
Beating like a drum



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (7)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Čitam:

Rutvica
Dakini Lala
anspik
Rubia Despues
Nika Oksimoron
Tesari
Pupin dnevnik
DerzaFanistori
Boli Mozak
Milou
Svijet u Boci
Zdenkov kulturni kombi
Aparatczyk
Ribafish
Kaco Mortale
Xavier Osloboditelj
top sicret
Master of Wishes
Maxturbator
Maslina
Moj emajl
bludni@gmail.com

Image Hosted by ImageShack.us



Najviše čitam Njega:
Image Hosted by ImageShack.us

ARHIVA


POST ZA NASLOVNICU


POEZIJA
:
1. il cimitero
2. Dok u sobi svira Beethovenova sonata o mjesečini...
3. jedna putna
4. osvětimski intermezzo
5. intermezzo za voljenog čovjeka
6. intermezzo
7. kulinarski intermezzo
8. potpuno osoban post posvećen Njemu
9. san o trešnji
10. besmislen post- dvije pjesme
11. zima
12. religiozna
13. ljudi
14. el prado
15. večera u finom društvu
16. što bi trebalo učiniti
17. rupa u sjećanju


PUTOPISI:
Južna Afrika:
Nkosi sikelel' iAfrika 1
Nkosi sikelel' iAfrika 2
Nkosi sikelel' iAfrika 3

Poljska:
intermezzo besposličara
malo o poljacima
Ostalo slijedi...

PRIČE SA ŽENSKIM IMENIMA:
Ingrid
Marta K.

DNEVNIK NEUROTIČARA:
još samo jedan dan/još samo jedna večer
dio treći

CRTICE IZ STUDENTSKOG ŽIVOTA:
1 ( kastracija )
2 ( psihijatar )
3 ( the beginning )/4 ( u birtiji)

DRUGE PRIČE IZ PUSTE ZEMLJE:
1. što pravi ratnici rade subotom ujutro
2. future shop
3. škola umiranja
4. sindrom pre-misaonog čovjeka (SPmČ)

NEKA OSOBNA ISKUSTVA:
1. u životu ništa stalno nije
2. šuplji ljudi
3. povratak u rodni kraj
4. Audiovizualna reminiscencija kroz pet točaka
5. trijumf umjetnosti
6. prvi posao
7. vječna dilema
8. posljednjih mjesec i pol dana

ALKO-PROZA:
1. ptičica
2. Ona, pivopija

30.04.2007., ponedjeljak

San o trešnji

u zemlji utabani putevi ispisuju moje ime
mekane vlati trave na morskom povjetarcu plešu
kuće i čempresi spokojno se isprepliću
ljudi ko duhovi polagano prema obali kroče

u sjeni razgranate plodne trešnje
otac i majka pričali su priče
o dubokim oceanima
visokim planinama
o putevima svile negdje pokraj Tibeta;
daljine su istkale djetinje snove.

u dalekom gradu
izblijedio sjaj djetinjih snova
tek sjećanje na mjestašce pokraj mora
kroz noći bez zvijezda me prati

ono kutak je najdubljeg oceana,
zrcalo najviše planine.

Image Hosted by ImageShack.us

Ne znam zašto me taj neobični, sumorni dječak uopće želio otpratiti do rodne kuće. Imao je najtamniju kosu, najtamnije oči koje su uokvirili najtamniji podočnjaci na svijetu. Ljudi su ga izbjegavali, govorili su da je čudan, da može pomicati stvari samo gledajući ih i učiniti još štošta, kao da je čarobnjak. Onako malen i slabašan svojom je mračnom i sablasnom pojavom izazivao strah gdje god da se pojavio. Na neki način bilo mi je žao dječaka, usudila bih se čak i pomisliti da suosjećam s njim, iako je njemu bilo daleko teže.

Odrastanje bez prijatelja ili uz prijatelje koji te maltretiraju, kako to obično biva u dječjem svijetu, od ova dva zla, koje je manje?

Otpratio me do ulaznih vrata kada me odjednom uhvatila nekakva neobjašnjiva tjeskoba.

Otrčala sam provjeriti da li je baka živa. Bila je više nego živa, bila je barem dvadeset godina mlađa i nije me prepoznala. Spuštajući se niz stepenice, primijetila sam da nisu više mramorne, nego od tankih dasaka. Bila sam ljuta, sišla sam u dvorište ispred kuće potražiti dječaka. No, u dvorištu su bili samo moj pokojni djed i njegova sestra. Divili su se našoj divovskoj, razgrananoj, plodnoj trešnji, smijući se i dodirujući grane i smaragdno zeleno lišće. Pogledala sam u krošnju i u čudu shvatila da sa grana ne vise velike, crvene trešnje kao svake godine, nego boce vodke, mnogo boca vodke... Teta je zadivljeno uzvikivala : „Vidi ti ove vodke, kako su lijepo narasle!“
To me još više razbjesnilo.

Neće meni neki tmurni, patuljasti sociopat mrsit račune, a naročito neće raditi sprdnju od mojeg stabla trešnje!
To stablo, to sam ja; majka, koja je prenijela, ne bi me niti uspjela roditi, da se prethodno nije najela tih trešanja! Dakle, postoji nekakva dublja veza između mene i tog stabla čije grane dopiru do prozora moje dječje sobe, baš kao što dopiru do mojeg nesvjesnog.
Proklet bio, mali čarobnjak, ne zna on s kime ima posla!

Tada sam u sebi sakupila svu ljubav i zahvalnost prema svojoj trešnji, svom stablu života i rukama ih usmjerila prema zemlji iz koje je izvirivalo njeno snažno korijenje. Osjećala sam se snažno, moćno. Osjećala sam da ljubav pobjeđuje sve.
Boce vodke su nestale sa grana, pojavili su se pupovi koji su procvjetali kao svakog proljeća, a onda su latice otpale, otkrivajući zelene plodove koji su se ubrzo zarumenili, pretvorivši se u one, dobro mi znane, velike, sočne, crvene trešnje. Djed i teta su pljeskali, a teta je oduševljeno uzviknula :“Vidi ti ove trešnje, kako su lijepo narasle!“
Bila sam sretna, bila sam pobjednik. Trešnja je ponosno zašuškala lišćem te mi je u znak zahvalnosti pružila granu sa najcrvenijim i najvećim plodom.
Kako sam posegnula za tim plodom, tako sam se probudila.

Kako sam se probudila, tako sam se sjetila da su trešnju prije nekoliko godina otpilili jer je bila stara i bolesna.

- 12:20 - Komentari (16) - Isprintaj - #